zaterdag 14 november 2009

Dress Boy

Er zijn nieuwe stempels uit van Eline met aankleedpopjes. Er is een jongens en een meisjes set.
Héél leuk om kaarten mee te maken.

Ik heb gekozen om er een echt aankleedpopje van te maken met allerlei losse kleertjes zodat hetzelfde popje steeds iets anders aan kan.

Na afloop van de verkleedpartij kan alles opgeborgen worden in het bijpassende doosje.

Het popje is uit een plaatje perspex gezaagd en  bekleed met magnetisch papier, daarna het popje gestempeld en ingekleurd.
De kleertjes zijn gestempeld en ook van een magneet laagje voorzien.
Het doosje kan ook als bedje gebruikt worden (bedenk ik nu ).
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Ik vond het zelf erg leuk om te maken!.
Groetjes,
:

14 opmerkingen:

  1. nou wilga, dit is echt een heel erg leuk idee!!! ik vind het top!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wilga
    wat een leuk zeg die aankleed popetje
    erg mooi gemaakt ook
    toppie
    groeten elisabeth (coreli)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dít is nou echt creativiteit ten top!! Hartstikke leuk gemaakt, Wilga. Je verdient een dikke 10!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk bedacht en gemaakt Wilga. Ik sluit me bij Jeannette aan, je krijgt van mij ook een dikke 10!!!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig, wat leuk

    Warme groet,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilga,
    Ik had de stempels gewonnen bij Mariannedesign met de kaart van de maand en toen dacht ik leuk voor het feestje van mijn dochtertje die bijna 6 word en dan zie ik dit aankleed popje, echt een heel leuk idee.
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilga,
    Super gedaan meid!!
    Echt heel leuk. Inderdaad een dikke 10 waard!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wilga,

    wat een geweldig leuk idee, zeg!
    toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk idee en heel erg leuk uitgewerkt!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een geweldig idee, wat maak jij leuke dingen!
    Zhinaluna

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga