maandag 15 februari 2010

Kiekeboe

Allereerst wil ik jullie even voorstellen aan onze gast.Hij(of zij) schuift elke dag bij ons aan tafel en snoept z'n buikje helemaal rond.

Verder ben ik druk bezig geweest met verschillende opdrachten waar ik nog niets van kan laten zien.
Dat houden jjullie dus nog te goed.
Maar inmiddels zijn de nieuwe stempels(Eline's Baby"s) van Marianne Design uit en daar heb ik gister dit kaartje mee gemaakt.



Het is een draaikaartje
Ik vind dit zulke lieve stempels er volgen dus vast nog meer kaarten mee.

 Ben benieuwd wat jullie er van vinden(zelf vind ik hem een beetje kaal).

Bedankt weer voor het langs komen en tot de volgende kaart.

Groetjes

5 opmerkingen:

  1. Hoi Wilga, en toch is tie ook weer mooi hoor.

    Dat roodborstje is ook mooi, bij ons zit er ook eentje die elke dag komt eten.

    gr. Cootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Wilga,
    Ik vind hem echt wel mooi hoor!
    Mooi ingekleurd ook!

    groetjes, Neline
    ennuh.....gezellige, mollige gast hebben jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilga,
    ik vind het een superlief kaartje hoor!
    En verwen jullie gast maar lekker! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat lief, die gast van jullie.

    En je kaartje is harstikke leuk en bijzonder van vorm, ik vind hem toppie!
    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach de vogeltjes zijn toe aan de lente he net als wij leuk dat ie steeds weer terug komt !!
    je kaartje is Top !!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga