zaterdag 17 juli 2010

Verjaardags tasje

Het is even stil geweest met het plaatsen van kaarten op mijn blog,
Niet dat ik de laatste tijd niets heb gedaan maar dat zijn allemaal items die ik pas in de loop van de tijd hier kan laten zien.

De  opdrachten zijn inmiddels allemaal af en dus ben ik vandaag aan de slag gegaan met het maken van een verjaardags tasje.

Het is gevouwen uit een vierkant vel cardstock(24/24)
Het papier is van papermania
Het is een leuk projektje om te maken en er past precies een credit/cadeaukaartje in.

Ik  ben soms zelf verbaasd dat je met wat papier en lijm van  niets iets kan maken.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe .


Groetjes




16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje!!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi Wilga!!!!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf tasje Wilga! Superleuk!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er schitterend uit Wilga, echt super gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilga,
    dat ziet er weer schitterend uit zeg, en wat een mooi papier! ;) Lekker hoor, dat je nu weer tijd hebt voor je eigen projectjes. Ik ben al benieuwd naar je volgende post...
    Fijne zondag!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt schitterend uit Wilga,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilga,ik vind het een supermooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Wilga,prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk tasje, wilga, leuk om zo geld of een cadeaubon cadeau te geven.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super Wilga, wat een ontzettend leuk tasje!
    heerlijk he, dat je nu weer even voor jezelf aan de slag kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n crea tasje Wilga! Denk dat er veel liefhebbers voor zijn...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Wilga, wat een schattig tassie ;-) Apart modelletje zeg.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk gaaf tasje Wilga, mijn nichtje is binnenkort jarig en ze is gek op tasjes.
    is het mogelijk dat ik daar een patroontje van kan krijgen van U ?

    Groetjes, Louise
    siemlouisedeelen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig tasje is het geworden,TOPPIE,ik heb hem gisteren ook gemaakt,het was een beetje vogelen,maar het is gelukt gaaf hoor.Bedankt voor je leuke voorbeeld,ik moet hem nog wel even wat versieren na het weekend.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga