zondag 15 augustus 2010

Ook weer thuis

Ook wij zijn weer thuis na een heerlijke vakantie in Drenthe.
We hadden er een huisje gehuurd midden in het bos aan de rand van het plaatsje Borger.
We hebben mooie fietstochten gemaakt en leuke schilderachtige brinkdorpjes bezocht en ook zijn we nog naar de dierentuin in Emmen geweest (met een prachtige vlindertuin).





Ook heb ik nog wat kaarten gemaakt maar die laat ik in een volgende post weer zien.
Morgen de was en strijk (brrrrrr) wegwerken en daarna weer eens lekker freubelen.
Er staan nog wat uitjes gepland want onze vakantie duurt nog 2!! weken.

Voor nu nog een fijne zondag.
Groetjes



1 opmerking:

  1. Hallo Wilga.

    Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebbben gehad en nu maar weer aan het hobbyen.
    Ik heb al wat kaarten gemaakt met de nieuwe aug. produkten van Marianne, ze zijn weer heel erg mooi.
    De paper blocs zijn ook schitterend.
    Ik houd wel in de gaten wat jij er van gaat maken.
    Groetjes en tot ziens, Lena.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga