zondag 2 oktober 2011

Super gezellige demo dagen

Het is weer voorbij het SUPER gezellige demo weekend bij DOE@DING.
Wat was het gezellig en druk.en wat waren er bij elke tafel mooie creatie's te zien.
We mochten héél veel complimentjes in ontvangst nemen over ons nieuwe boekje en het was leuk dat iedereen zo enthousiast was over het inkleuren op kraft(was dan ook in notime uitverkocht).
Marlous en team... HARTELIJK bedankt voor alles en ik vond het een feestje om er bij te mogen zijn!!


Morgen kom ik weer langs met een kaartje .

Groetjes,
WILGA

1 opmerking:

  1. Ben ik even blij dat ik het Kraft papier nog heb kunnen kopen, vond het heel erg leuk kennis met je gemaakt te hebben, lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga