vrijdag 30 december 2011

De beste wensen!!

Zo de kerst spullen zijn weer opgeruimd en het huis weer aan kant.
De oliebollen en appelflappen zijn klaar en ook het nodige vuurwerk is in huis (brrrr)
Maar met al die feesten en verjaardagen is er een kaart voor oud en nieuw maken bij ingeschoten.
Vanmiddag dus maar even met de camera aan de slag geweest en een 'oudejaars'foto gemaakt.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve leuke en gezellige berichtjes het afgelopen jaar en iedereen een heel goed, creatief maar bovenal gezond  2012 toewensen.!!

Tot volgend jaar ;))
Wilga

6 opmerkingen:

  1. Hallo Wilga,
    Ook ik wens jou en al degene die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012 toe.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste wensen voor 2012 en een hele fijne jaarwisseling ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilga

    Ik wens Jullie allen een hele fijne Jaarwisseling.
    En een alle goeds voor 2012 gewenst.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Wilga, jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst en ik kijk uit naar je prachtige kaarten in 2012! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijne jaarwisseling en al het goede voor 2012!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga