woensdag 27 juni 2012

Welcome little one

Afgelopen maandag is de nieuwe Challenge weer van start gegaan bij de DML.
Deze keer heeft DT lid Yvonne de Bedacht en die is:


                                   Alles behalve een kaart!


het is weer een Back in time Challenge dus gebruik een stempel van minimaal 1 jaar oud.


Zelf had ik een aardigheidje nodig voor iemand die net weet dat ze zwanger is,dus heb ik de Sleeping Tilda gebruikt.
Doordat het doosje iets kleiner uitviel,heb ik maar een gedeelte van de Stempel gebruikt.

Ik heb de volgende materialen gebruikt.

papier: maja
Stempel: Magnolia 2010
Tekst: Marianne Design
Circels: nestabilitie's
Swirs,bloempjes: Magnolia
Vlinders:ponste van het kruitvat.

Ga ook even kijken op het blog van DML want daar hebben de DT leden weer prachtige voorbeelden gemaakt.

Ik wens jullie allemaal een gezellige dag vandaag!
groetjes.Wilga

17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker bijzonder aantrekkelijk uit.
    Jammer dat ik geen Magnolia stempels heb.
    Ik zou best mee willen doen.
    Lieve groetjes Wilga, kom je ook nog eens bij mij buurten?
    hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje heb je gemaakt goed opgelost om het stempeltje te halveren kan goed zo.
    Leuk kraamkado.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilga,
    Wat een schattig doosje!
    En het ziet er door het papier meteen heel anders uit dan "mijn" doosje, wat nog steeds boven aan je pagina staat.
    Leuk he, om zo een kadootje weg te geven!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief doosje. Leuk dat de magnolia maar voor een deel gebruikt is. Heb hier zelf nog niet aan gedacht. Bedankt voor het idee.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief doosje heb je gemaakt Wilga!
    Mooie kleurencombi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een schattig doosje Wilga.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurencombinatie! Erg leuke verpakking voor een erg schattig cadeautje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje is dat geworden Wilga.
    Vind de kleurencombinatie ook heel mooi.
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer superschattig uit, Wilga! Hele mooie kleurtjes, leuke details, kortom: een schitterend geheel!

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje Wilga.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ongelooflijk mooi is je kraamcadeautje geworden Wilga!!! Je brengt mij helemaal op ideeën! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtig doosje Wilga!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi en schattig doosje, Wilga.
    Heel leuk gemaakt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilga , ik vind het zo'n ontzettend schattig doosje !! Mooi gemaakt hoor. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilga, Du hast ja eine ganz liebliche Schachtel gebastelt. Damit wirst Du bestimmt jemandem eine grosse Freude bereiten.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben wel erg benieuwd waar je het voorbeeld van het doosje hebt? ziet er echt zo super schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga